EYC 2016 EN DOLFIJN BOWLING

28 maart 2016 - Hilvarenbeek, Nederland

28 maart 2016

Mn allerlaatste reislogger wat betreft EYC 2016...

De reis terug was verrekte koud en weer eentje met een zwart randje... Je wilt t niet geloven als jezelf deze afgelopen week niet zelf hebt meegemaakt... Mar met de laatse dingen in pakken komt er ook de wel bekende wapkes van ons supportersteam oftewel Nederlandse maffia binnen... Met de info dat BERT BEVERDAM is opgenomen in t ziekenhuis in reijkjavik... Hoe kunnen we t bij elkaar krijgen... Man man wat waren dus weer geschrokken.... Mar met de tijd komt de wetenschap... Ondertussen zijn we zover dat dat bert morgen veel kans toch naar huis mag vliegen...goeie reis bert en beterschap... Onze vliegreis terug verliep vrij rustig totdat we dus Nederlandse luchtwegen binnenvlogen... Een wind det er waaide... T leek wel of we mee zn alle op unne tractor zaten... Ik denk dieje piloot zet hem nie neer mar draait nog een rondje vur unne goeie aanloop en dan TOUCHDOWN Nederland... God ik ben nog nooit zo blij geweest da ik weer in Nederland was... Man man... Nou koffers pakken... Samen naar de uitgang en jawel hoor.. Ons welkomst comité DIONNE EN FEMKE JAN JAAP EN TON ZANDBOER.. En vele anderen stonden ons kids op te wachten... Wat was dat geweldig... Ze waren kapot de spelers mar konden dit wel waarderen dacht ik zo.... Marieke en Jord trouwens ok... Eindelijk hun geliefde in hun armen sluiten na deze uitputtingsslag van bizarre wendingen mar zeker eentje van medailles en voor de kids toch hun plezier... Na de speech van dhr ton zandboer is ieder zich hun eigen weg gegaan om naar huis te gaan en ik denk de meeste mar ik wir dus nie meteen richting bed... Op de terugweg ben ik meteen doorgegaan naar waar voor ons ons tweede huis hoorde te staan DOLFIJN Bowling.. Daar aangekomen werd de werkelijkheid meteen duidelijk... Dolfijn Bowling wat zullen wij je gaan missen....we hebben samen mooie tijden gehad, vele trainingen en uren gewerkt... Vele mensen leren kennen... Mooie tijden met toernooien, mooie tijden met de 50 plussen... Mooie tijden met de g-bowlers... Mooie tijden met de bvt jeugd... De dinsdag leaque, de donderdagleaque, zondagavond 2 uur bowlen voor de prijs van 1, wat was t alty gezellig druk... D FIJN BOWLING we gaan je nooit vergeten en je zit voor alty in ons hart... Bedankt voor alles wat je voor ons gedaan hebt... Voor nu weltrusten en morgen gezond weer op...