Finaledag

27 maart 2016 - Reykjavík, IJsland

27 maart 2016

Nou de laatste dag van t eyc 2016...denise ging de strijd aan tegen de Engelse sophie.... Deze was iets te sterk voor ons Denise... Dus ok voor Denise een super tevreden ek... Vervolgens kwam Yorick in actie en die ging naar huis op zn allerlaatste ek met een bronzen plak... Verrekte moe mar voldaan is iedereen naar zn hotel gegaan om daar de koffers in te pakken voor eindelijk de weg terug naar ons mooie kleine kikkerlandje te gaan... Iets zwaarder met al die plakken dan toen we kwamen...t was een week vol emotionele momenten, spannende momenten, feestelijke momenten mar zeker een week waar iedereen weer wat geleerd heeft...zoals de foto op facebook zei met al deze mooie mensen was er geen ek konden er geen trainingen gegeven worden, kon er niet gelachen worden en kon er niet gehuild worden.... Deze week was voor mij een soort van eye opener... Waar zelfs ik veel geleerd heb.... Graag wil ik alle ouders vrienden tante bedanken voor afgelopen dagen en hopelijk binnenkort een kleine bijeenkomst om alles nog eens op een rijtje te zetten.... We zullen elkaar nog nog vele malen tegenkomen en vaak terugdenken aan t eyc 2016 en zeggen...WEET JE NOG....in t bijzonder wil ik BEP EN PIET KLAASSEN bedanken voor alles wat ze voor ons gedaan hebben, mn bowling zus alias privé chauffeur super bedankt en tot vlug.... Voor nu iedereen weltrusten en morgen gezond weer op
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Joke Haak:
    28 maart 2016
    Dank je wel voor alle mooie verhalen !!!!
  2. Carola:
    28 maart 2016
    Bedankt dat we via jouw verslagen hebben mogen mee genieten, hoe het daar allemaal aan toe ging. Hebben genoten. Trots op jullie allemaal
  3. Maartje Doof:
    28 maart 2016
    Dank je wel voor alle mooie reisverhalen ,
    Dit was voor mij en vele thuisblijvers heel mooi om te lezen .
    Welkom thuis straks ik heb genoten van de verslagen