Teamevents

23 maart 2016 - Reykjavík, IJsland

Woensdag 23 maart,

Teamevent... Vanmorgen 0900 uur stonden de meiden klaar om weer te knallen... Ze begonnen goed mar konden dit niet vasthouden hellaas mar weer stonden ze te knokken de 2de game waren ze elkaar even kwijt mar kregen dat weer snel onder controle en steunden elkaar zoals t hoort... Morgen mogen ze de laatste 3 games gooien en die gaan ze gewoon eruit knallen.... Smiddags kwamen de jongens in actie... Ze begonnen op de na de eerst game op de 8ste plaats mar toen begonnen ook de jongens gewoon te doen waar ze goed in zijn... Knallen... Na 3 games staan de jongens op een mooie 2de plaats en hopen dat ze dat vol kunnen houden... Voor hopelijk medaille nr 2....ook vandaag werd stilgestaan bij de aanslag in Brussel en werd er heel netjes 1 minuut stilte gehouden... Een mooi gebaar... Voor vandaag was t weer een mooie EK dag die voor mij nog steeds super mooi en verrekte emotioneel zijn... Natuurlijk ben je als moeder trots op je zoon die een ek bowlt en dan ook nog in IJsland... Mar ook ik ben super trots op alle 4 de meiden en alle 4 de jongens hoe mooi die met elkaar omgaan... Er voor elkaar zijn en met elkaar ervoor zorgen een mooi resultaat neer te zetten... En mooie herinneringen en ervaringen te delen met onze debutanten... In een woord GEWELDIG... Ben zeer dankbaar dit van dichtbij mee te mogen maken... En dan niet vergeten de supporters...zelfs supporters uit Nederland die gewoon komen kijken... Is da wa... Namens mij iig geval bedankt aan alle supporters die telkens weer mij op t juiste moment weten te bedaren en te verzekeren dat alles goed komt... Met ER IS NOTTING ON DE HEND...waar een klein land groot in kan zijn... Voor nu iedereen weltrusten en morgen gezond weer op

1. Angelique:
    23 maart 2016
    Gewoon blijven genieten dan komt alles goed. xxx
  2. Joke Haak:
    Weer mooi !!!!
  3. Carola:
    23 maart 2016
    Zijn sowieso trots op ze