Unofficial practice

19 maart 2016 - Reykjavík, IJsland

Zaterdag 19 maart...

Vanmorgen na een wat rommelige nacht zijn we gaan ontbijten en ons samen met bep en Piet naar de bowling begeven om de allereerste training te gaan volgen, daar aangekomen kwamen ook de spelers en speelsters aan bij de bowling, nadat ze hun spullen hadden gepakt en op de baan waren gaan staan hebben ze hun eerste bal op de IJslandse bowlingbaan gebowled..even zoeken geblazen mar uiteindelijk een goede training achter de rug... Voor mij persoonlijk toch een ietwat emotionele ervaring want ja daar stond ie dan... Wat waren we trots... Na de training is iedereen weer naar huis gegaan... Morgen staat er een officiële training op t schema en dan eindelijk de openingsceremonie... Voor iedereen weltrusten en morgen gezond weer op

1. Helene de Ruiter:
    20 maart 2016
    Kan me goed voorstellen dat je volschiet, zodra je jouw jongen uit ziet komen voor Nerderland. Lijkt me ook zo'n rare gewaarwording dat je je kind een week soortement uitleent aan de coaches, en even de leiding niet meer hebt. Leuke foto's op fb Masja kunne we allemaaln beetje meekijken! Veel plezier!